کد خبر: ۸۷۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
تعداد بازدید: ۱۹۳
تیم‌های استقلال و گل گهر در حالی در هفته نهم برابر هم به میدان می‌روند که گل‌گهری‌ها پیش از این دو بار مربیان استقلال را از بحران خارج کرده بودند.

مربی استقلال امیدوار به گل گهر/فکری بعد از منصوریان و استراماچونیبه گزارش خبرداغ به نقل ازمهر، استقلال و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته نهم رقابتهای لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند که با توجه به حضور این دو تیم در بالای جدول، اهمیت و حساسیت این بازی دو چندان می‌شود. استقلالی‌ها با اینکه با یک بازی معوقه ۱۲ امتیازی و در رده چهارم جدول هستند و این یعنی نتیجه‌گیری را می‌توان مطلوب دانست، اما محمود فکری سرمربی آبی پوشان به شدت تحت فشار قرار دارد تا جایی که برخی گمانه زنی‌ها حکایت از احتمال جدایی قریب‌الوقوع وی از جمع آبی پوشان دارد.

استقلال و گل گهر پیش از این ۲ بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی با هم دیدار کرده‌اند که ۲ دیدار از این ۳ دیدار در شرایطی برگزار شد که مربیان استقلال تحت فشار بوده و با پیروزی بر گل گهر خود و تیم شان را از فشار خارج کردند.

اولین تقابل آبی پوشان تهران و سیرجان در جام حذفی صورت گرفت و در شرایطی بود که گل گهر در دسته یک به سر می‌برد. علیرضا منصوریان سرمربی وقت آبی پوشان پیش از آن به واسطه نتایج نه چندان خوبی که گرفته بود به شدت تحت فشار بود و حتی پیش از این بازی هم از هیات مدیره وقت باشگاه رسماً اولتیماتوم گرفته بود.

استقلالی‌ها در دیداری که در هفدهم شهریور سال ۹۶ در چارچوب جام حذفی برگزار شد، به مصاف گل گهر رفتند و با گل‌های نورافکن و خسرو حیدری میزبان خود را شکست دادند تا علیرضا منصوریان از فشار خارج شده و اولتیماتوم هیات مدیره را رد کند.

آندره استراماچونی سرمربی محبوب استقلالی‌ها هم در ابتدای فصل نوزدهم نتایج خوبی با آبی پوشان نمی‌گرفت و در ۴ هفته ابتدایی با ۲ شکست و ۲ مساوی شروع بدی را با این تیم تجربه می‌کرد.

هرچند استراماچونی دو بار در جام حذفی مقابل دو تیم لیگ یکی گل ریحان و فجر سپاسی به پیروزی رسید، اما به واسطه شرایط بد جدولی در لیگ برتر تا حدودی تحت فشار قرار داشت تا اینکه در هفته پنجم مسابقات به مصاف گل گهر رفت و توانست در دیداری نه چندان ساده، میهمان خود را با گل‌های دقیقه ۶ میلیچ و دقیقه ۴۹ مهدی قائدی در برابر تک گل دقیقه ۱۱ بهنام برزای که روی توپ برگشتی یک پنالتی به دست آمد، به پیروزی رسیده و استراماچونی کاملاً از فشار خارج شود.

دیدار این هفته استقلال و گل گهر هم در شرایطی انجام می‌شود که محمود فکری علیرغم نتایج قابل قبولی که گرفته به دلیل کیفیت بازی‌های تیمش تحت فشار قرار دارد و این سرمربی جوان امیدوار است بعد از منصوریان و استراماچونی سومین سرمربی استقلال باشد که به واسطه غلبه بر گل گهر از فشار خارج می‌شود.

دیدار دو تیم استقلال و گل گهر از ساعت ۱۶:۲۰ روز چهارشنبه ۱۰ دی ۹۹ به میزبانی گل گهر در ورزشگاه امامعلی سیرجان برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: