کد خبر: ۸۷۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
تعداد بازدید: ۳۱۵
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، رفاه و اجتماعی گفت: در مرحله نخست حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در کشور پرداخت شده است.

منصوری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: 14 هزار میلیارد تومان به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا پرداخت شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد،  عیسی منصوری در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این که متقاضیان  به ۱۹ بانک تعیین شده در این حوزه معرفی شدند، تصریح کرد:  این ۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات، در ۱۴ رسته و حدود ۸۵۸ زیر رسته تعریف شده است.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: علاوه بر این میزان در مرحله دوم نیز بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا به بخش گردشگری حدود ۲ هزار میلیارد تومان، ۱۷۰۰ میلیارد تومان به بخش فرهنگ و هنر و ۸۰۰ میلیارد تومان به بخش ورزش اختصاص یافته است.
منصوری خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات به بخش های آسیب دیده به تدریج ادامه پیدا می کند و تلاش شده تا فرصت تنفس (بازپرداخت) در مرحله دوم بیشتر باشد به گونه ای که تا بهار آینده متقاضیان فرصت داشته باشند.
وی گفت: با شیوع بیماری ویروسی کرونا از اواخر سال گذشته دولت به منظور حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده تسهیلاتی را در اختیار آنان قرار داد.
 معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون عنوان کرد: در حوزه تسهیلات روستایی و عشایری تا قبل از مرحله پنجم ۱۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات در حدود ۲ سال و نیم پرداخت شده و امید است این کار همچنان ادامه داشته باشد.
منصوری بیان کرد: توجه  دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد خاص است و به همین علت این هیات از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ترکیبی از معاونان و روسای صندوق ها و بانک ها بوده به استان اعزام شده اند.
وی اظهار امیدواری کرد در این سفر برای رفع مشکل بیکاری و اشتغال استان تصمیمات مناسبی از سوی مسئولان اتخاذ شود.

گفتنی است: به دستور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین این وزارتخانه (غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع، حجت میرزایی معاون امور اقتصادی و عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال ) در سفری دو روزه به منظور بررسی وضعیت طرح های اشتغالزایی ،سرمایه‌گذاری، وضعیت بیکاری، بازدید از پروژه های نیمه تمام استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده اند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: