کد خبر: ۸۷۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۴۰۸
افت ۴.۳درصدی «ذوب» با معاملات ۷۷میلیارد تومانی این نماد همراه بود.
قابل توجه سهامداران ذوب آهن اصفهان/ «ذوب» نتوانست از روند نزولی خارج شودبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادآنلاین – سهیل بانی؛ در پایان چهارمین روز معاملاتی هفته سهام شرکت ذوب آهن اصفهان با افت ۴.۳درصدی، قیمت ۴,۹۵۶ریال را ثبت کرد و به این ترتیب نماد «ذوب» در بین نمادهای پرتراکنش امروز نقش بست.  

ارزش معاملات امروز «ذوب» به رقم ۷۷میلیارد تومان رسید و حدود ۱۶۰میلیون برگه سهم این نماد رد و بدل شد. در سمت فروش حقیقی‌ها ۷۷درصد سهام ذوب آهن اصفهان را خریدند و کدهای حقوقی خریدار ۲۳درصد برگه سهم‌های این شرکت بودند. در سمت مقابل حدود ۹۸درصد از سهام شرکت ذوب آهن اصفهان توسط اشخاص حقیقی و تنها دو درصد توسط حقوقی‌ها‌ فروخته شد. 

بیشتر بخوانید: 

افت ۲۰درصدی شستا از زمان بازگشایی/ شستا به صف فروش نشست

 سهامداران شرکت ذوب آهن اصفهان در دقایقی از معاملات امروز سهام این شرکت بر صف فروش این نماد نشستند اما این صف در آخرین دقایق معاملات برچیده شد تا «ذوب» قیمت ۴,۹۷۶ریال را برای قیمت آخرین معامله رقم بزند که این عدد نسبت به روز گذشته چهار درصد کاهش یافته است. 

 

ذوب

 

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: