کد خبر: ۸۷۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
تعداد بازدید: ۴۲۶
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران تا ساعت ۹ و ۳۰دقیقه، ۰.۵درصد افت داشت همچنین شاخص هم‌وزن ۰.۵درصد نزول کرد.

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات/ افت همزمان شاخص کل و هم وزن در دقایق ابتداییبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت هفت هزار و ۹۷۳واحدی (۰.۵درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۹هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۵درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۹۷نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۲۷۰نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای «کاما»، «شپنا» و «شستا» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای «بپیوند»، «گکوثر» و «زدشت» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

 

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود چهار هزار و ۷۷۰میلیارد تومان رسید و حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۵۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید

TSR Watermark - 15

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: