کد خبر: ۸۷۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
تعداد بازدید: ۱۴۸
سخنگوی وزارت بهداشت از کاهش موارد ابتلا و فوتیهای روزانه ناشی از کرونا به دنبال اقدامات انجام شده خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۹ بیمار به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۷ دی ۹۹: فوت ۱۱۹ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۵۴۶۹۳ نفر رسید / شناسایی ۵۵۰۲ بیمار جدید / مجموع مبتلایان به ۱۲۰۰۴۶۵ نفر افزایش یافتسخنگوی وزارت بهداشت از کاهش موارد ابتلا و فوتیهای روزانه ناشی از کرونا به دنبال اقدامات انجام شده خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۹ بیمار به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۷ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۵۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۳۰ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۰۰ هزار و ۴۶۵ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۴ هزار و ۶۹۳ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۹۵۱ هزار و ۸۶۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری ادامه داد: ۵۲۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون ۷ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۴۰۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰۸ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۳۴۰ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: