کد خبر: ۸۷۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۱۵۱
وزیر بهداشت: بعد از چند ماه به مرگ زیر ۱۲۰ نفر در روز رسیده‌ایم و در مقایسه با روزهای پرالتهاب جهان، جمهوری اسلامی ایران هر روز فاصله خود را با کشورهای اروپایی بیشتر می‌کند.

نمکی: به مرگ زیر ۱۲۰ نفر در روز رسیده‌ایم/ دومین واکسن ایرانی کرونا هفته آینده مجوز تست انسانی می گیردوزیر بهداشت: بعد از چند ماه به مرگ زیر ۱۲۰ نفر در روز رسیده‌ایم و در مقایسه با روزهای پرالتهاب جهان، جمهوری اسلامی ایران هر روز فاصله خود را با کشورهای اروپایی بیشتر می‌کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران وی گفت، اکنون بیشتر استان ها در وضعیت زرد و نارنجی هستند و این با همراهی مردم و کسبه و بسیج محقق شد و ۱۰۸ شهر نارنجی و ۳۰۶ شهر زرد داریم.

از سازمات ذی‌قیمت صداوسیما قدردانی می‌کنیم و بیشترین همکاری را در بین دستگاه‌ها بسیج با ما دارد و دوستان در هلال احمر در بعد نظارتی به ما کمک کردند.

تا این لحظه ردپایی از ویروس جهش یافته انگلیسی نیافته‌ایم و تمام تلاشمان را کردیم تا راه‌های ورود ویروس را ببندیم اما ویروس‌ها ویزا نمی‌خواهند.

به زودی برای خرید از منابع غیرکواکس خبرهای خوشی خواهیم داد و تست انسانی واکسن کرونا این هفته آغاز خواهد شد و دومین واکسن ایرانی کرونا هفته آینده مجوز تست انسانی خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: