کد خبر: ۸۷۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۲۸۶
خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۸۹۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت انبوه سازی، املاک و مستغلات به ثبت رسید.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش بورس امروز/ کاهش چشمگیر تقاضا در بازاربه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ درساعت ۹ و ۴۵دقیقه صف‌های خرید حدود دو هزار و ۳۹۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۴۹۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۸۹۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید  «وآذر»، «وکبهمن» و «خودکفا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان بیش از ۲۲۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «دی»، «گشان» و «غبهنوش» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۴۰میلیارد تومان (۴۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۸۳۲میلیارد تومان (۵۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۴۹نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۷نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف صنایع چوب خزر کاسپین (چخزر) به ۱۹.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 

«انبوه سازی، املاک و مستغلات» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای حدود ۳۲۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سیمان، آهک و گچ» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن حدود ۱۷۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با فشار فروش ۱۹۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۵درصد از سه هزار و ۸۸۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار و ۷۳۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۶۸درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۹هزارو ۶۱۵میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر  در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!

صفهای خرید و فروش بورس  99.10.07

نقشه صفهای خرید و فروش بورس 99.10.07

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: