کد خبر: ۸۷۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
تعداد بازدید: ۲۶۳
نوع جدید دیگری از ویروس کرونا در نیجریه ظاهر شده است که با گونه‌هایی که به تازگی در انگلیس و آفریقای جنوبی شیوع پیدا کرده، متفاوت است.

نوع مرموز و جدید کرونا در قاره آفریقا دیده شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر: منابع آفریقایی از نوع جدید دیگری از ویروس کرونا که در نیجریه ظاهر شده است و با گونه‌هایی که به تازگی در انگلیس و آفریقای جنوبی شیوع پیدا کرده تفاوت دارد، خبر دادند.

جان نکنگاسونگ، رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آفریقا، به خبرنگاران گفت: این نوع که در نیجریه دیده شده جدا از گونه‌های جدیدی است که در انگلیس و آفریقای جنوبی یافت شده است.

به گفته وی، در این مورد تحقیقات بیشتری لازم است و درباره آن، این هفته، مرکز یادشده جلسه‌ای اضطراری در آفریقا برگزار می‌کند.

دانشمندان می‌گویند گونه جدید احتمال شیوع سریع‌تری دارد، احتمال شیوع آن به جوانان بیشتر است و ممکن است مقاومت آن در برابر واکسن‌ها کمی بیشتر از گونه اولیه باشد.

این نگرانی وجود دارد که جهش‌های متعدد کووید ۱۹ باعث شود افرادی که قبلاً ویروس را گرفته و بهبود یافته‌اند دوباره مبتلا شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: