کد خبر: ۸۷۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
تعداد بازدید: ۳۲۸
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از اولین خانه خلاق کشور در کرمانشاه در محل «حمام تاریخی حاج شهبازخان» بازدید کرد.

منصوری در کرمانشاه: خانه های خلاق از کارآفرینان جوان و سرمایه های نوپا حمایت می کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، عیسی منصوری در جریان بازدید از مجموعه خانه خلاق کرمانشاه گفت: پروژه خانه خلاق به عنوان اولین پروژه بین المللی در کشور، با پشتوانه علمی و تجربی سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو)، اعضای دبیرخانه و گروه پشتیبان خانه‌های خلاق ایران در سطح ملی و گروه مدیریت و بهره برداری خانه خلاق کرمانشاه و با بهره گیری از پیشینه غنی فرهنگی و هنری ، نمونه موفقی از مرکز خلاقیت( Creative Hub ) خواهد شد.
منصوری اضافه کرد: خانه های خلاق در مقیاس محلی و جهانی ابزاری برای ایجاد ارزش های اقتصادی و اجتماعی هستند.
وی ماموریت خانه های خلاق را حمایت از کارآفرینان جوان و سرمایه های نوپا با ایجاد فضایی برای تبادل نظر و توسعه ایده ها عنوان کرد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: خانه خلاق ایران در تلاش است با شناسایی، آموزش و همراهی در اجرای استارت آپ ها، کسب و کارها و پروژه های فعال در حوزه صنایع خلاق و صنایع فرهنگی شامل کسب و کارهای دیجیتال و فضای مجازی، صنایع دیداری و شنیداری، صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی، بازی،اسباب بازی و سرگرمی، طراحی و معماری، یادگیری، نشر و چاپ، گیاهان دارویی و طب سنتی، در توسعه کمی و کیفی بازار صنایع خلاق ایران نقشی اساسی ایفا نماید.
منصوری فعالیت اصلی مجموعه خانه خلاقیت در کشور را برندسازی، بازاریابی، تبلیغات و توسعه کانال ها فروش در حوزه صنایع خلاق و صنایع فرهنگی عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز در این برنامه گفت: خانه های خلاق به عنوان یک پروژه بین المللی ارتقا کیفیت صنایع دستی و بروزرسانی آنها برای توسعه اشتغال ایجاد می شوند.
حسن عزیزی افزود: خانه خلاق، عنوان پروژه ای است که برای حمایت و توسعه صنایع خلاق هنری تحت حمایت سازمان ملل در کشورهای مختلف ایجاد شده و کرمانشاه به عنوان اولین انتخاب در کشور برای اجرای این پروژه بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: