کد خبر: ۸۷۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
تعداد بازدید: ۴۲۴
وزیر کشور در خصوص تصمیمات ستاد ملی کرونا مرتبط با وضعیت شهرها گفت: ما طرحی را در ستاد ملی تصویب کردیم که آن طرح هوشمند است و کشور را به سه بخش تقسیم کردیم و برای هر شرایط یک سلسله تصمیماتی گرفته شده و بطور اتوماتیک که وزارت بهداشت هر دوشنبه وضعیت شهرستان‌ها را اعلام می‌کند؛ استاندارن می توانند تصمیم بگیرند.

طرح ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص شهرهای قرمز، نارنجی و زرد بصورت هوشمند طراحی شده است/ در حال بررسی شرایط برگزاری انتخابات هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص عبدالرضا رحمانی فضلی سال ۱۴۰۰ گفت: در حال بررسی شرایط برگزاری هستیم  و از همه کمک خواستیم که به ما نظر بدهند و نمونه‌های کشورهای خارجی را نیز که در این شرایط انتخابات برگزار کردند را بررسی می‌کنیم.

وی ادامه داد: نگرانی ما برای روز رای گیری نیست چرا که می‌توانیم یک یا دو ساعت اول صبح را افزایش دهیم چون از ۱۲ به بعد شب محدود هستیم؛ همچنین می‌توانیم تعداد شعب را افزایش دهیم. 

وی افزود: :نگرانی ما برای آن ۲۰ روزی است که باید تبلیغات صورت گیرد که تجمع می شود و واقعا برای نگرانی دارد و مشارکت برای ما بسیار مهم است اگر این تجمعات شکل می‌گیرد ممکن است بر روی مشارکت اثر منفی بگذارد.

وی همچنین در خصوص پیشنهاد برخی نمایندگان مبنی بر برگزاری انتخابات در دو روز گفت: این مساله امکان پذیر نیست چرا که قانون به روز انتخابات اشاره کرده است. 

وزیر کشور در خصوص تصمیمات ستاد ملی کرونا مرتبط با وضعیت شهرها گفت: ما طرحی را در ستاد ملی تصویب کردیم که آن طرح هوشمند است و کشور را به سه بخش تقسیم کردیم و برای هر شرایط یک سلسله تصمیماتی گرفته شده و بطور اتوماتیک که وزارت بهداشت هر دوشنبه وضعیت شهرستان‌ها را اعلام می‌کند؛ استاندارن می توانند تصمیم بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: