کد خبر: ۸۷۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
تعداد بازدید: ۳۳۶
رئیس جمهور گفت: در جلسه دیروز با رئیس مجلس نقطه نظرات مشترک بسیاری داشتیم و به جمع بندی خوبی رسیدیم و امیدواریم در کمیسیون تلفیق با حضور سازمان برنامه و بودجه بتوانیم بودجه را در زمان مناسب با تصویب نمایندگان مجلس دریافت کنیم و برای سال آینده برنامه ریزی کنیم.

در جلسه دیروز با رئیس مجلس نقطه نظرات مشترک بسیاری داشتیم و به جمع‌بندی خوبی رسیدیم/ شاهد تحولات مثبت در اقتصاد کشور هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسن روحانی در جلسه هیأت دولت ضمن بریک میلاد با سعادت حضرت عیسی مسیح (ع) گفت: این روزها ایام مبارکی برای همه پیروان این پیامبر بزرگوار و همه مسیحیان هم‌وطن ماست. جای تبریک برای بشریت است که این پیامبر، پیامبر صلح، دوستی و مهربانی بود و خوشحالیم آثار آن پیامبر بزرگ در زندگی و اذهان بخش بزرگی از بشریت تاثیرگذار است.  

وی ادامه داد: تولد و زندگی این پیامبر معجزه بود. این مسئله نشان می‌دهد بخش عمده‌ای از خداپرستی، خدمت به هم‌نوعان است. بشارت پیامبر اسلام (ص) را او داد که به صورت صراحت در قرآن مجید آمده است.  

رئیس‌جمهور با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: ‌در بودجه مشهود است که ما رقم تولید و صادرات نفت را با شرایط سال آینده پیش بینی کردیم و این تحرک بزرگی را در زمینه رشد اقتصادی به وجود خواهد آورد و همچنین منابعی که مورد نیاز ما است چه منابع ارزی و چه منابع ریالی را برای ما تأمین خواهد کرد.

وی افزود: ارزش پول ملی ما در بودجه سال آینده مدنظر بوده است و این حائز اهمیت است که اقتصاد ثبات بیشتری را در سال آینده شاهد باشد امیدواریم بتوانیم با چابک‌‍سازی دولت و واگذاری سهام و همچنین توسعه بازار سرمایه که امسال نقش ارزشمندی برای شادابی اقتصاد داشت را شاهد باشیم. امسال بورس حرکت و رشد خوبی داشته و این بازار، بازار مهمی برای جامعه است.

وی ادامه داد: ما در جلسه دیروز با رئیس مجلس نقطه نظرات مشترک بسیاری داشتیم و به جمع بندی خوبی رسیدیم و امیدواریم در کمیسیون تلفیق با حضور سازمان برنامه و بودجه بتوانیم بودجه را در زمان مناسب با تصویب نمایندگان مجلس دریافت کنیم و برای سال آینده برنامه‌ریزی کنیم.

ادامه دارد... 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: