کد خبر: ۸۷۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۳۷۶
آقای احمد توکلی نماینده ادوار مجلس، که مشغول شفاف‌سازی اقتصادی است، کار خوبی می‌کند به این شرط که سری هم به شهرداری تهران بزند و از عملکرد محمدباقر قالیباف در دوران مسئولیت شهرداری هم گزارشی تهیه کند.

انتظار روزنامه جمهوری اسلامی از احمدتوکلی: چرا در باره مدیریت قالیباف بر شهرداری شفاف سازی نمی کنید؟به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی :آقای احمد توکلی نماینده ادوار مجلس، که مشغول شفاف‌سازی اقتصادی است، کار خوبی می‌کند به این شرط که سری هم به شهرداری تهران بزند و از عملکرد محمدباقر قالیباف در دوران مسئولیت شهرداری هم گزارشی تهیه کند.

این گزارش اگر منتشر شود، بسیاری از حرف و حدیث‌ها پایان خواهد یافت و سؤال‌ها و ابهامات برطرف خواهند شد. شورای شهر و شهرداری تهران برای در اختیار قرار دادن گزارش‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: