کد خبر: ۸۷۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸
تعداد بازدید: ۲۷۸
بشار رسن که قصد داشت ابتدای فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران از پرسپولیس جدا شود، انتقال خود به لیگ ستارگان قطر را به امروز موکول کرد تا بتواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا پیراهن پرسپولیس را برای آخرین بار بر تن کند.

پنجمین جدا شده از ترکیب اصلی پرسپولیس!به گزارش خبرداغ ، بشار رسن که قصد داشت ابتدای فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران از پرسپولیس جدا شود، انتقال خود به لیگ ستارگان قطر را به امروز موکول کرد تا بتواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا پیراهن پرسپولیس را برای آخرین بار بر تن کند. ستاره عراقی سرخ ها در نهایت نیز بعد از فینال آسیا از هم تیمی‌های خود خداحافظی کرد در کشور قطر ماند و از قرارداد دو سال و نیمی خود با القطر کرد. مسلما جدایی رسن اتفاق تلخی برای پرسپولیسی هاست اما اتفاقی نیست که سرخ ها با آن غریبه باشند.جالب است بدانید که رسن پنجمین بازیکنی است که در لیگ نوزدهم در ترکیب فیکس پرسپولیس بوده و در همین هفته های ابتدایی لیگ بیستم از جمع سرخ ها جدا می شود. پیش از این بیرانوند، علپیور، ترابی، نادری و شجاع خیلی زاده هم همین مسیر را در پیش گرفته بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: