کد خبر: ۸۷۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
تعداد بازدید: ۲۳۴
معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن از بازنشستگان حمایت می شود و بیش از 50 درصد زمین های مورد نیاز برای مسکن کارگری جانمایی شد.
معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد: حمایت از بازنشستگان در طرح اقدام ملی مسکنبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به نقل از روابط عمومی اداره کل مازندران، ابراهیم صادقی‌فر در نشست شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران که با حضور معاون استاندار مازندران و مدیران دستگاه های اجرایی شورای هماهنگی تعاون استان برگزار شد، اظهار کرد: در تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی ، واجدین شرایط برای ساخت مسکن کارگران شناسایی شده اند.
وی بیان کرد: خط اعتباری برای خانه‌دار شدن کارگران ایجاد شده که می‌توانند با عضویت در تعاونی‌های مسکن از این خط اعتباری استفاده کنند و به ازای هر واحد میانگین ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کنند.
معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه 5 سازنده اصلی کار را بر عهده گرفتند، افزود: برای ساخت مسکن کارگران، تعاونی ها خوشنام به وزارت راه و شهرسازی معرفی می شوند.
صادقی‌فر با تاکید بر اینکه برای تسهیل تأمین مسکن کارگران همه دستگاه‌ها را بسیج کردیم تا سهم آورده کارگران به حداقل برسد ،گفت:  اراده خوبی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و  وزارت راه و شهرسازی وجود دارد تا مقوله مسکن کارگری با جدیت مورد بررسی قرار گیرد و موانع در این زمینه برطرف شوند.
صادقی‌فر، مسکن را یکی از الزامات اولیه در جهت صیانت از جامعه کار و تلاش دانست و افزود: کارگر اگر دارای مسکن باشد و از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشد با آرامش روحی و روانی بیشتری در کار و تولید ایفای نقش می‌کند و این مهم اثرات اجتماعی و اقتصادی زیادی بر خانواده‌ها دارد.
وی همچنین از ثبت نام 4224  کارگر در استان مازندران در این طرح خبر داد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: