کد خبر: ۸۷۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
تعداد بازدید: ۴۴۲
معاون اول رئیس جمهوری در پیامی به مناسبت روز پرستار تاکید کرد: به احترام همه پرستاران،‌ همه پزشکان و همه دست اندرکاران درمان در سراسر کشور دست به دست هم دهیم و در مهار این بیماری لحظه‌ای تردید و تعلل نکنیم. آفتاب‌‌نیوز :

جهانگیری: به احترام همه پرستاران در مهار کرونا لحظه‌ای تعلل نکنیمبه گزارش خبرداغ ، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: «میلاد خجسته سرمشق انسانیت و الگوی زن مسلمان؛ حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار بر همه به ویژه پرستاران عزیز و فداکار مبارک. هر کس امروز به آرمان ها و ارزش های والای انسانی و اجتماعی می‌اندیشد، معنای آنها را در زندگی زنان و مردان پرستاری می‌بیند که برای نجات بیماران، کاستن از رنج آنان و بازگرداندن امید به زندگی دیگران، از سلامت و منفعت خود می‌گذرند. ویروس کرونا اکنون چشم فهم همه را از قدر و منزلت اجتماعی و اخلاقی پرستار باز کرده است. به احترام همه پرستاران،‌ همه پزشکان و همه دست اندرکاران درمان در سراسر کشور دست به دست هم دهیم و در مهار این بیماری لحظه‌ای تردید و تعلل نکنیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: