کد خبر: ۸۷۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۱۵۶
سرمای شدید تبریز سبب شده تا بازیکنان با شکل خاصی در زمین حضور پیدا کنند.

دژاگه تسلیم سرمای شدید تبریز نمی‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: سرمای شدید تبریز سبب شده تا بازیکنان با شکل خاصی در زمین حضور پیدا کنند.

تیم فوتبال تراکتور در حالی به مصاف پیکان خواهد رفت که پس از پیروزی در برابر ماشین سازی، آن ها فرصت ویژه ای دارند تا با غلبه بر پیکان به جمع مدعیان لیگ بیستم اضافه شوند.

این بازی در هوای بسیار سرد شهر تبریز برگزار خواهد شد و همین سرما تاثیر خود را بر تمرینات تی تی ها نیز گذاشته و آن ها با لباس های آستین بلند و گرمکن های ورزشی تمرین می‌کنند. آسمان دژاگه که پا را فراتر هم گذاشته و کلاه و دستکش نیز بر تن کرده تا به این شکل خود را از وضعیت آب و هوا در امان نگه دارد.

دژاگه در بازی های قبلی تراکتور فیکس بود اما نتوانسته هنوز نمایش درخشانی را با پیراهن این تیم ارائه کند و حالا باید دید که در بازی با پیکان موفق به این کار می‌شود یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: