کد خبر: ۸۷۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
تعداد بازدید: ۲۷۶
افراد حقیقی تا ظهر امروز هزار و ۱۰۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری و همچنین سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی بود.
بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام/ حقیقی‌ها همچنان از بازار گریزانندبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در بورس امروز حقوقی‌ها حدود هزار و ۱۰۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند.ارزش کل معاملات خرد ۱۶هزار و ۹۰۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۹درصد یعنی چهار هزار و۹۶۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۶درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «فرآورده‌های نفتی» و «خودرو و ساخت قطعات» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «استخراج کانه‌های فلزی» و «محصولات کاغذی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «شستا»، «وپارس» و «شبندر» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «ونیکی»، «کگل» و «زاگرس» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی معادل ۱۸۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی سرمایه‌گذاری ملی ایران با برتری ۷۷میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۷۷نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۲۱۱نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۵۵۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و  ۶۰۰میلیارد تومان بود.

 

تغییر مالکیت سهام 99.09.26

تغییر مالکیت صنایع در بازار سهام 99.09.26

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: