کد خبر: ۸۷۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
تعداد بازدید: ۲۵۹
مربی آلومینیوم معتقد است این تیم در ادامه فصل عملکرد بهتری ارائه می‌کند و می‌تواند پدیده لیگ برتر باشد.

عبداللهی: پدیده لیگ برتر می‌شویمبه گزراش خبرداغ به نقل از ورزش سه: حمیدرضا عبداللهی درباره تساوی آلومینیوم مقابل پیکان اظهار کرد: همانطور که فکر می‌کردیم، بازی فیزیکی بود و می دانستیم پیکان با استفاده از این موضوع قصد دارد نهایت استفاده را ببرد. آنها بیشتر روی بازی مستقیم، پرتاب اوت و ضربات ایستگاهی برنامه داشت ولی به خوبی این تیم را آنالیز کرده بودیم و اجازه کار به پیکان ندادیم.

او ادامه داد: در نیمه اول بازی کاملا در دست ما بود و در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت عملکرد بهتری داشتیم؛ خوشبختانه بچه‌های تیم خیلی خوب کار کردند و تمام خواسته‌های سرمربی را انجام دادند تا یک بازی دیگر را با شرایط فنی مطلوبی پشت سر بگذاریم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم با اشاره مشکلاتی که با آسیب دیدگی بازیکنان برای آنها پیش آمد، ابراز کرد: در نیمه دوم بخاطر مصدومیتی که برای محسن ربیع‌خواه پیش آمد، در شکل بازی دچار مشکل شدیم و این مسئله موجب شد تا پیکان به وسیله‌ی توپ‌های مستقیم تیم ما را عقب بیاورد.

عبداللهی اضافه کرد: در توپ‌هایی که در زمین پیکان از دست می‌دادیم، آنها سعی داشتند در ضد حملات فاصله بین خطوط را زیاد کنند، اما در نیمه دوم این تیم را کنترل کردیم. البته در ایجاد موقعیت گل قطعا در نیمه اول بهتر بودیم و بازی مالکانه ارائه دادیم، اما باید بیشتر کار کنیم تا نوسانی که در دیدار با پیکان شاهد بودیم، برطرف شود و بچه‌ها بتوانند نمایش سطح بالایی ارائه دهند.

او در خصوص اعلام پنالتی به سود پیکان که منجر به گل نشد، گفت: از نظر من آن برخورد داخل محوطه پنالتی نبود. ضمنا این بازی آنقدر فیزیکی بود که دو، سه بازیکن ما با مصدومیت‌های شدید مواجه شدند.

مربی تیم آلومینیوم یادآور شد: در هفته دوم هم گفتم که روند خوب ما از همین حالا شروع شده، آلومینیوم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و روز به روز بهتر می‌شود، اما برای ثبات شخصیتی بیشتر و اینکه بچه‌ها نشان دهند آلومینیوم می‌تواند پدیده این فصل باشد، نیاز به یک برد دیگر داریم. بازی با پیکان توپ‌های ما تبدیل به گل نشد ولی امیدوار هستیم در دیدارهای بعد به این مهم برسیم و سیر صعودی تیم را آغاز کنیم.

عبداللهی در مورد دیدار بعدی آلومینیوم مقابل صنعت نفت آبادان ابراز کرد: صنعت نفت تیم خوب و ریشه‌داری است که از بازیکنان با کیفیتی هم بهره می‌برد. آقای پورموسوی با وجود جدایی تعداد زیادی از بازیکنان صنعت نفت، کادر فنی و تیم خوبی درست کرده، اما مطمئنا اگر شرایط مطلوب باشد، شاهد بازی خوبی خواهیم بود که بیننده از دیدن آن لذت می‌برد و امیدوار هستم ما برنده این مسابقه باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: