کد خبر: ۸۷۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
تعداد بازدید: ۱۹۶
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نسبت به فینال سال ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا، هزار برابر انرژی بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی داریم.

برای قهرمانی در آسیا هزار برابر فینال قبل انرژی داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، کمال کامیابی نیا پیش از سفر پرسپولیس به کشور قطر برای برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا گفت: شرایط خوبی داریم و با انرژی بسیار زیاد به قطر می رویم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و کاملاً آماده هستیم تا با قدرت در فینال آسیا بازی کنیم.

وی ادامه داد: اکنون انرژی و انگیزه تیم نسبت به فینال قبلی که ۲۰۱۸ مقابل کاشیما آنتلرز انجام دادیم، هزار برابر است. تجربه کافی داریم و امیدوارم بتوانیم با دعای خیر مردم دست پر به تهران برگردیم و جشن قهرمانی بگیریم.

کامیابی نیا در پایان خاطرنشان کرد: شرایط تیم ایده آل است و با تمرکز بالا می رویم تا هر حریفی که از شرق آسیا به فینال رسید را شکست دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: