کد خبر: ۸۷۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
تعداد بازدید: ۲۳۶
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سر قولم با هواداران هستم و اگر قهرمان آسیا شویم موهایم را می‌تراشم.

قهرمان آسیا شویم موهایم را می‌تراشم/ آماده هستیم با جام برگردیمبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، محمدحسین کنعانی زادگان درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پیش از سفر به قطر و شرکت در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. تیم های شرق آسیا را آنالیز کردیم. تقابل دو قطب شرق و غرب سخت است. شرایط خوبی داریم. دیروز هم بازی درون تیمی خیلی خوبی انجام دادیم که از مسابقه با ذوب آهن هم سخت تر بود چون ۹۰ دقیقه بازی کردیم. آماده هستیم که با جام از قطر برگردیم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه آیا سر قولش با هواداران برای تراشیدن موهایش در صورت قهرمانی در آسیا هست؟ تاکید کرد: این قولی است که به هواداران داده ام. ببینم چه می شود. ان شاءالله که ببریم و من هم به قولم عمل کنم.

کنعانی زادگان درباره اینکه پرسپولیس با شجاع خلیل زاده به فینال آسیا رسید ولی این مدافع حالا در پرسپولیس حضور ندارد، گفت: شجاع خیلی برای پرسپولیس زحمت کشید. جای او خالی است. او در پرسپولیس نیست ولی دعا می کند این تیم قهرمان آسیا شود. بدون شک اگر قهرمان شویم شجاع هم در آن سهیم است. الان هم فرقی نمی کند که چه کسی در ترکیب باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: