کد خبر: ۸۷۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۳۸۷
تراکتور تبریز اولین باشگاهی است که در لیگ بیستم دست به تغییر در کادر فنی خود زد.

جواب رد فرهاد به تراکتور/ در انتظار استقلال؟به گزارش خبرداغ ، تراکتور تبریز اولین باشگاهی است که در لیگ بیستم دست به تغییر در کادر فنی خود زد. تبریزی‌ها علیرضا منصوریان را بعد از گذشت 5 هفته از رقابت‌های لیگ برتر کنار گذاشتند و به تازگی مسعود شجاعی کاپیتان تیم خود را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کرده‌اند. قبل از انتخاب شجاعی، تراکتوری‌ها چند گزینه‌ی دیگر را برای جانشینی منصوریان در نظر داشتند که هر یک به دلایلی حضورشان روی نیمکت این تیم میسر نشد.

 

مخالفت زنوزی

مسوولان باشگاه تراکتور قبل از انتخاب مسعود شجاعی به عنوان سرمربی موقت، با سه گزینه برای جانشینی منصوریان صحبت کرده بودند. ساکت الهامی که فصل قبل موفق شده بود این تیم را به قهرمانی جام حذفی برساند و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را برای تبریزی‌ها کسب کند، در یکقدمی حضور دوباره روی نیمکت تراکتور قرار داشت. مخالفت محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور، حضور الهامی روی نیمکت این تیم را وتو کرد. 

 

مهدی تارتار هم که این فصل هدایت پیکان را بر عهده دارد و در ۵ هفته‌ی گذشته نتایج قابل قبولی با این تیم گرفته، گزینه دیگر تبریزی‌ها برای جانشینی منصوریان بود. حضور تارتار هم مانند الهامی با مخالفت زنوزی همراه شد تا او هم از گزینه‌های هدایت تراکتور کنار گذاشته شود.

 

ناکامی در آوردن فرهاد به تبریز

فرهاد مجیدی فصل گذشته بعد از رفتن آندره‌آ استراماچونی در نیم فصل اول، در نیم فصل دوم هدایت استقلال را بر عهده گرفت و موفق شد همراه با این تیم سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد. استقلال فرهاد در لیگ برتر نایب قهرمان شد و در جام حذفی هم بعد از شکست پرسپولیس در نیمه نهایی، به فینال رسید اما دستش از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه ماند. او که عملکرد قابل قبولی در استقلال داشت، دیگر گزینه‌ی تبریزی‌ها برای جانشینی منصوریان بود. فرهاد اما پیشنهاد تراکتور را نپذیرفت و به آن‌ها جواب منفی داد.

 

استقلالی‌ها بعد از جدایی فرهاد و حضور با مجید نامجو مطلق در لیگ قهرمانان آسیا، برای لیگ بیستم محمود فکری را به عنوان سرمربی انتخاب کرده‌اند. برخی هواداران از وضعیت فنی استقلال فکری رضایت ندارند و از عملکرد این تیم انتقاد می‌کنند. فکری در صورتی که نتواند در هفته‌های پیش رو نتایج قابل قبولی بگیرد، کار سختی برای ماندن در استقلال دارد. فرهاد که بعد از پایان فینال جام حذفی به دلیل اختلاف با مدیرعامل وقت باشگاه استقلال از این تیم جدا شد، در حال حاضر مشکلی با مدیران فعلی استقلال ندارد. در صورتی که به هر دلیلی فکری از استقلال جدا شود، مجیدی نزدیک‌ترین گزینه برای هدایت آبی‌پوشان پایتخت است.

جام نیوز
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: