کد خبر: ۸۷۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
تعداد بازدید: ۳۸۹
حرف بازیکنان و مربیان استقلال که می‌گویند ما به زمان نیاز داریم غیر منطقی نیست.

فکری حق دارد و نداردبه گزارش خبرداغ ، حرف بازیکنان و مربیان استقلال که می‌گویند ما به زمان نیاز داریم غیر منطقی نیست. محمود فکری می‌گوید خودم قبول دارم تیم هنوز زیبا بازی نمی‌کند ولی ما زمان می‌خواهیم (زمانی که مثلاً به منصوریان در تراکتور ندادند). از نظر فوتبالی حرف فکری حرف غلطی نیست و برای استقلالِ او باید باز هم صبر کرد اما این وسط چند نکته مهم وجود دارد.

 

۱- همان‌طور که فکری می‌گوید نباید مرا با استراماچونی مقایسه کنید، خودش هم نباید مبلغ قرارداد و یا غرامتش را با مبلغ قرارداد استراماچونی مقایسه کند. این مربی به دلار پول می‌گرفت و طبیعی است که مثل کی‌روش، برانکو و... مبلغ دریافتی‌اش زیاد می‌شود. حالا اینکه پول ما روز به روز بی‌ارزش‌تر می‌شود تقصیر مربیان و بازیکنان خارجی نیست.

 

۲- تیم استراماچونی واقعاً زیبا بازی می‌کرد، حتی تیم فرهاد مجیدی هم زیبا و هجومی بازی می‌کرد (البته دفاع و دروازه‌بان نداشت) اما تیم فکری تا امروز اصلاً زیبا بازی نکرده و حتی می‌توان گفت در طول ۹۰ دقیقه، ۱۵ دقیقه هم زیبا بازی نکرده است! از نظر نتیجه البته فکری تا اینجا خیلی بد نبوده اما خوب هم نبوده (استقلال در ۲ بازی خارج از خانه یک امتیاز گرفته و در تهران مس رفسنجان و ماشین‌سازی را برده و با صنعت نفت هم مساوی کرده).

 

۳- فکری می‌گوید من تیم خوبی را تحویل نگرفتم! این ادعا را با کمال احترام به ایشان و سوابق‌شان اصلاً قبول ندارم. درون دروازه نسبت به پارسال رشید مظاهری اضافه شده. در خط دفاعی ۲ نفر از جمله مرادمند آمده‌اند. در سمت چپ هم میلیچ حفظ شد و هم نادری با سر و صدای فراوان آمد. در راست وریا ماند و احمد موسوی هم آمد، حتی در خط میانی استقلال حاضر بود ۱۲ میلیارد تومان به علی کریمی بدهد که به هر دلیلی نماند و باشگاه مهدی‌پور را گرفت. در خط حمله هم که استقلال بهترین مهاجمان ایران را دارد. پارسال دیاباته به رغم هفته‌ها غیبت ۱۵ گل زد و قایدی ۱۰ گل تا استقلال با فاصله بهترین خط حمله لیگ را داشته باشد. تازه ارسلان مطهری هم که هست. پس اینکه بگوییم استقلال مهره ندارد اصلاً و ابداً درست نیست و با هیچ منطقی جور درنمی‌آید.

 

۴- دستیاران فکری هم که توسط خود او جذب شدند. حالا بازیکنان را فرد دیگری گرفت اما دستیاران را که خودتان آوردید آقای فکری!

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: