کد خبر: ۸۷۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
تعداد بازدید: ۳۳۶
پویش نذر خون فدراسیون ورزش‌های همگانی با مشارکت هیئت‌های استانی با اهدای ۲ هزار و ۵۶۷ واحد خون به کار خون پایان داد.

مشارکت جامعه ورزش همگانی با اهدای بیش از ۲۵۰۰ واحد خونبه گزارش خبرداغ و به نقل از فدراسیون ورزش‌های همگانی، علی تاج بخش سرپرست کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی فدراسیون ورزش‌های همگانی با اعلام این خبر افزود: پویش نذر خون علاوه بر ایفای مؤثر مسئولیت اجتماعی جامعه ورزش همگانی، یادواره ۱۵۰ شهید مربی و همچنین شهدای ورزشکار استان‌های مختلف بود که خوشبختانه با استقبال کم نظیری مواجه شد.

تاج بخش افزود: استان‌های فارس (۲۵۰ واحد خون)، تهران (۲۴۳ واحد خون)، یزد (۲۲۵ واحد خون)، اصفهان (۱۵۰ واحد خون) و گلستان (۱۴۳ واحد خون) بیشتر مشارکت را در این پویش خداپسندانه در سطح استان‌ها داشتند که البته به نسبت جمعیت در نهایت استان‌های یزد (۲۲۵ واحد خون)، کهگیلویه و بویر احمد (۱۲۵ واحد خون)، سمنان (۸۰ واحد خون)، اردبیل (۱۳۱ واحد خون) و خراسان شمالی (۸۰ واحد خون) با بیشترین مشارکت به نسبت جمعیت، به ترتیب اول تا پنجم شدند.

وی در خاتمه اظهار داشت: همه استان‌ها و شرکت کنندگان در این پویش خداپسندانه از نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی برنده هستند و از همه این عزیزان تقدیر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: