کد خبر: ۸۷۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۲۷۲
معاون اول دولت اصلاحات با تاکید بر اینکه برخوردها با شهیندخت مولاوردی نباید به گونه‌ای باشد که موجب کاهش انگیزه و مشارکت فعال زنان کشور شود از رییس دستگاه قضایی خواست با ورود به پرونده خانم مولاوردی، اجازه ندهند مشارکت فعال زنان کشور کمرنگ شود.

درخواست عارف از رییس قوه‌قضاییه برای ورود به پرونده محکومیت مولاوردیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدرضا عارف با اشاره به صدور حکم محکومیت مولاوردی از سوی دادگاه بدوی در صفحه توئیتر خود نوشت: «‌اقدامات خانم دکتر مولاوردی ‎براساس جایگاه رسمی‌شان به عنوان عضو کابینه و معاون رئیس جمهور در امور زنان صورت گرفته است. شخصیت دینی، اخلاقی و مهارت حقوقی و سیاسی ایشان، مانع انتساب نیت سوء به این بانوی فرهیخته است.

‌احتمال بروز خطای سهوی برای هر مدیر ارشدی وجود دارد، قاعدتا جوانب حفاظتی ارتباطات کاری بین‌المللی این حوزه، مورد اهتمام سرکار خانم مولاوردی و سایر نهادهای ذیربط بوده است. برخوردها با این بانوی سیاستمدار نباید به گونه‌ای باشد که موجب کاهش انگیزه و مشارکت فعال زنان کشور گردد.

‌با احترام به استقلال نظام قضایی، استدعا دارم رئیس محترم قوه قضائیه با ورود به پرونده خانم مولاوردی، اجازه ندهند مشارکت فعال زنان کشور کمرنگ شود.

با صحبتی که با جناب آقای رییسی داشته‌ام‌ و شناختی که از تجارب ارزنده و رویکرد منصفانه و ملی ایشان دارم، به فرجام نیکِ ماجرا خوشبینم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
با سلام
آقای عارف برای چندمین بازبا طناب پوسیده اصلاح طلبان به چاه نرو.این جماعت تشنه قدرت و ثروت به هیچکس رحم نمی کنند. حتی به خودشان.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: