کد خبر: ۸۷۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
تعداد بازدید: ۲۵۳
عارف:
رییس بنیاد امید ایرانیان گفت:دانشجویان دربند قدرت و ثروت نیستند. ما که نتوانستیم آنچه لایق شان بود فراهم کنیم، حداقل خودمان و ایران را از این سرمایه ارزشمند برای آگاهی بخشی، مطالبه گری، شفافیت و نوآوری محروم نکنیم.

دانشجویان دربند قدرت و ثروت نیستند/ نگاه امنیتی در دنیای امروز، ناممکن و مخرب استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدرضا عارف به مناسبت روز دانشجو در صفحه توئیتر خود نوشت:

دانشجویان و جوانان!

در کنار کسب دانش و نه صرفاً علم! از لذت دوستی، عاشقی و توسعه شبکه و ارتباطات غافل نشوید. تمرین نقادی، مطالبه گری، همدلی، آگاهی بخشی و امیدآفرینی بکنید، هم به خاطر آینده ایران و هم برای رشد اجتماعی و حرفه ای خودتان. مدیران و سیاست مداران!

دانشجویان دربند قدرت و ثروت نیستند. ما که نتوانستیم آنچه لایق شان بود فراهم کنیم، حداقل خودمان و ایران را از این سرمایه ارزشمند برای آگاهی بخشی، مطالبه گری، شفافیت و نوآوری محروم نکنیم.

نگاه امنیتی در دنیای امروز، ناممکن و مخرب است و اول برای صاحب نگاه!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: