کد خبر: ۸۷۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۱۸۷
سخنگوی وزارت کشور گفت: آیین‌نامه نظام پایش و ارزیابی مدیریت بحران برای طرح و تصویب در هیات وزیران، به معاون اول رئیس‌جمهور تقدیم شد.

آیین‌نامه نظام پایش و ارزیابی مدیریت بحران تقدیم دولت شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید سلمان سامانی اظهارکرد: آیین‌نامه نظام پایش و ارزیابی مدیریت بحران به منظور نظارت دقیق بر فعالیت همه دستگاه‌ها در حوزه مدیریت بحران و حصول اطمینان از تحقق اهداف قانون، همچنین سند راهبرد ملی مدیریت بحران کشور، برنامه ملی کاهش خطر حوادث و سوانح، برنامه ملی آمادگی و پاسخ، برنامه ملی بازسازی و بازتوانی، و کیفیت نحوه اجرای احکام مربوطه، تهیه و تدوین شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این آیین‌نامه، سازمان مدیریت بحران کشور از طریق دبیرخانه شورای عالی مدیریت بحران، گزارش عملکرد دستگاه‌ها را به طور سالانه به رییس جمهوری ارائه می‌کند.

معاون هماهنگی وزارت کشور تصریح کرد:  مفاد این گزارش‌ها باید صریح و روشن و برای افکار عمومی قابل بهره برداری و از جنبه‌های ترویجی و مشارکتی برخوردار باشد، به ویژه آنکه نقاط ضعف و راهکارهای رفع آنها را نیز بیان کند.

سامانی یادآور شد: پیش‌نویس این آیین‌نامه در قالب ۲۶ ماده توسط وزیر کشور به معاون اول رییس جمهوری ارسال شده تا در دستور کار بررسی هیات وزیران قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: