کد خبر: ۸۷۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۱۵۲
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس با طرح ادعاهایی علیه ایران تاکید کرد که هرگونه توافق هسته‌ای با ایران باید منافع کشورهای منطقه را تامین کند.

دخالت شورای همکاری خلیج فارس در امور ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس با طرح ادعاهایی علیه ایران تاکید کرد که هرگونه توافق هسته‌ای با ایران باید منافع کشورهای منطقه را تامین کند.

به نقل از العربیه، نایف بن فلاح‌ الحجرف، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس مدعی شد که ایران همچنان قطعنامه های متعلق به برجام را نقض میکند. وی همچنین مدعی شد که ''نقض قوانین از سوی ایران'' موجب ایجاد بی ثباتی در منطقه شده است.

 

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس همچنین تاکید کرد که هرگونه توافق هسته ای با ایران باید منافع کشورهای منطقه را تامین کند.

براساس این گزارش پیش از این نیز برخی مقامات عربی از جمله وزیران خارجه عربستان و بحرین بر این مساله تاکید کرده بودند و خواستار مشورت با آنها درخصوص برجام شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: