کد خبر: ۸۷۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۱۵۳
یک کارشناس سیاست خارجی نزدیک به تیم رئیس‌جمهور جدید آمریکا:
یک کارشناس سیاست خارجی نزدیک به تیم رئیس‌جمهور جدید آمریکا توضیحاتی را در خصوص موضوعات کلیدی در سیاست خارجی دولت آمریکا ارائه داد.

برجام یکی از ستون‌های مهم همکاری بایدن با تروئیکای اروپایی است/ ترامپ به اعتماد ایران آسیب زد
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، دانیل بنایم گفت: ما موفق‌ترین دوره‌ سیاست خارجی آمریکا را در دوران اوباما دیدیم اما باید قبول کنیم که بازگشت کامل به دوره اوباما ممکن نیست چرا که یکپارچه کردن جهان در سال ۲۰۲۱ در مقایسه با سال ۲۰۱۶، بسیار سخت خواهد بود.

وی افزود: مقابله با چین، همکاری به جای تقابل، احیای دموکراسی و حقوق بشر در سطح بین‌المللی، کاهش دخالت مستقیم در خاورمیانه با تأکید بر حفظ قدرت و رهبری جهانی ایالات متحده، کاهش مخارج نظامی و دفاعی در خارج از کشور، تمرکز بر اقتصاد داخلی، مالیات و امنیت سایبری، موضوعات کلیدی در سیاست خارجی بایدن خواهد بود.

به نقل از یاکوبین،وی اضافه کرد: برجام یکی از ستون‌های مهم همکاری بایدن با سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان خواهد بود. خروج ترامپ از این توافق به اعتماد ایرانی‌ها آسیب زد و برای بازگرداندن آنها به میز مذاکره، باید امتیازات جذاب به ایران داده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: