کد خبر: ۸۷۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۳۳۹
غیبت وریا غفوری کاپیتان استقلال در تمرین روز گذشته باعث بروز شایعاتی مبنی بر مصدومیت شدید او از دست دادن بازی با نفت آبادان و نیم فصل نخست لیگ شد.

غیبت کاپیتان مصدوم آبی‌ها تا نیم فصل؟!به گزارش خبرداغ ، غیبت وریا غفوری کاپیتان استقلال در تمرین روز گذشته باعث بروز شایعاتی مبنی بر مصدومیت شدید او از دست دادن بازی با نفت آبادان و نیم فصل نخست لیگ شد. اما هم پزشک تیم استقلال و هم پرویز مظلومی سرپرست تیم آن را تکذیب کردند.

 

به گفته سیاهپوش، غفوری به دلیل وجود یک کیست در ناحیه مینیسک با درد مواجه است که با انجام اقدامات درمانی به زودی به میادین باز خواهد گشت.مظلومی هم در خصوص آخرین وضعیت ووریا غفوری و مصدومیت این بازیکن گفت: این بازیکن از ناحیه زانو احساس درد می کرد و در تمرین امروز حضور نداشت. البته غفوری برای بازی با نفت آبادان حضور ندارد.وی در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیت طولانی مدت غفوری صحت دارد یا خیر عنوان کرد: این مساله درست نیست. همانطور که گفتم این بازیکن را برای بازی با نفت در اختیار نداریم و پزشکان در تلاش هستند که هر چه سریعتر مشکل وی را حل کنند.

 

اینکه گفته می شود وی تا نیم فصل غایب است صحت ندارد.پیگیری خراسان نشان می دهد وریا در ناحیه مینیسک کیست دارد که پزشکان دو راه پیش روی او گذاشته اند ابتدا تزریق آمپول که درصد موفقیت اش کمتر از جراحی است و در ادامه عمل جراحی. اما ظاهرا کاپیتان استقلال با توجه به شرایط تیم درمان اول را انتخاب کرده و به زودی تزریق روی ناحیه مصدوم انجام خواهد شد تا بلکه با همان عارضه برطرف شود.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: