کد خبر: ۸۷۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
تعداد بازدید: ۱۶۷
خطیب‌زاده مطرح کرد؛
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از توافق اخیر در افغانستان استقبال و ابراز امیدواری کرد این گفت و گوها به توافق نهایی و ایجاد ثبات پایدار در این کشور منجر شود.

استقبال وزارت امور خارجه از توافق اخیر در افغانستانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سعید خطیب زاده با تاکید بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از راه حل های مسالمت آمیز و بازگشت آرامش و استقرار امنیت در جمهوری اسلامی افغانستان، ضمن استقبال از توافق اخیر، ابراز امیدواری کرد آغاز گفتگوها با هدف برقراری آتش بس که خواست عمومی مردم افغانستان می باشد، منجر به دستیابی به توافق نهایی و ایجاد ثبات پایدار در این کشور شود.

به گزارش ایرنا، مذاکرات صلح دولت افغانستان و گروه طالبان ۲۲ شهریورماه در دوحه به صورت رسمی آغاز شد. دو طرف بتازگی از نهایی شدن چارچوب مذاکرات خبر می‌دهند و بررسی مشکلات اصلی که رسیدن به توافق صلح خواهد بود، پس از آن آغاز می‌شود.​

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: