کد خبر: ۸۷۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
تعداد بازدید: ۲۵۱
عبدالله اسکندری چهره‌پرداز و گریمور پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران که به تازگی به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده است در این باره گفت: حدود ۴ روز است که درگیر این بیماری هستم و از طریق اسکن ریه متوجه شدم

عبدالله اسکندری به کرونا مبتلا شدبه گزارش خبرداغ ، عبدالله اسکندری چهره‌پرداز و گریمور پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران که به تازگی به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده است در این باره به خبرنگار مهر بیان کرد: حدود ۴ روز است که درگیر این بیماری هستم و از طریق اسکن ریه متوجه شدم.

 

وی در ادامه درباره اینکه باید به بیمارستان مراجعه کند یا در منزل بستری باشد توضیح داد: فعلاً بیماری خفیف و سبک است و در منزل در حال قرنطینه هستم.

 

اسکندری در پاسخ به این سوال که این اواخر آیا مشغول به کاری هم بوده است یا خیر؟ گفت: چندی پیش درگیر فیلم سینمایی حمیدرضا آذرنگ بودم که تولید آن پیش از این‌ها به پایان رسیده بود و این روزها کار دیگری ندارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: