کد خبر: ۸۷۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
تعداد بازدید: ۲۶۷
حدادی، کارشناس بازار سرمایه گفت: باتوجه به بازگشایی معاملات صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم از امروز، به سهامداران توصیه می‌کنم که از سهام خود نگهداری کنند و آن را به فروش نرسانند.

جذابیت قیمت‌ها از عوامل تاثیرگذار بر بازگشت بازار سهام/ سرمایه‌گذاران از سهام پالایش یکم خود نگهداری کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادآنلاین – سارا محسنی؛ پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین گفت: توصیه من به سهامداران صندوق پالایش یکم، نگهداری سهم خود تا پایان سال جاری است.

وی درخصوص وضعیت بازار سهام در روزهای آینده گفت: من فکر می‌کنم بازار سرمایه در دو روز آینده، اصلاح خواهد داشت و پس از گذشت این دو روز، بازار سهام به مدار صعودی خود باز خواهد گشت.

این کارشناس بازار سرمایه درخصوص عوامل بازگشت بازار سرمایه به روند صعودی تصریح کرد: مهم‌ترین دلیل بازگشت بازار به روند صعودی، رکود بازارهای موازی یا نرخ دلار نیست، بلکه مهم‌ترین دلیل به جذاب شدن قیمت‌ها باز می‌گردد.

حدادی اظهار داشت: از سوی دیگر شرکت‌ها، گزارش‌های ماهیانه مناسبی را ارائه کرده‌اند و برخی از عوامل درونی بازار سهام مانند تاثیر بازارگردان‌ها نیز بر این روند صعودی تاثیرگذار بوده است. پس از عوامل اشاره‌شده، میتوان به رکود بازارهای موازی و نرخ دلار اشاره کرد.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: