کد خبر: ۸۷۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۴۱۰
ربیعی گفت: انتظار می رود عملا مطالعات انسانی درباره واکسن کرونا در آذرماه آغاز شود و سایر گروه‌ها نیز بتدریج در هفته ها و ماه‌های آتی درصورت تایید نتایج مطالعات پیش بالینی و اخذ مجوز کمیته اخلاق، مطالعات بالینی خود را آغاز کنند.

خبر مهم ربیعی درباره واکسن کرونای ایرانیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، علی ربیعی، سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس برگزار شد، در پاسخ به سوالی در خصوص ساخت واکسن داخلی کرونا و ورود به فاز انسانی آن گفت: ورود به فاز انسانی مطالعات نیازمند اخذ مجوز از کمیته اخلاق در پژوهش و کد اخلاق است، تاکنون دو گروه یا دو واکسن ایرانی طرح مطالعه بالینی و فاز انسانی خود را به کمیته اخلاق ارائه نموده اند که یک مورد موافقت کمیته اخلاق را اخذ نموده و بزودی با صدور کد اخلاقی، فاز بالینی را شروع خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: انتظار می رود عملا مطالعات انسانی در آذرماه آغاز شود و سایر گروه‌ها نیز بتدریج در هفته ها و ماه‌های آتی درصورت تایید نتایج مطالعات پیش بالینی و اخذ مجوز کمیته اخلاق، مطالعات بالینی خود را آغاز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: