کد خبر: ۸۷۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
تعداد بازدید: ۲۲۲
محمد نوازی در نشست خبری پیش از بازی شهرخودرو مقابل پرسپولیس شرکت کرد.

نوازی: برای دیدار با پرسپولیس بازیکنان‌مان را کامل در اختیار نداریمبه گزارش خبرداغ ، محمد نوازی در نشست خبری پیش از بازی شهرخودرو مقابل پرسپولیس شرکت کرد. مربی شهرخودرو درباره این بازی گفت: همه بازی‌ها در لیگ برتر برای شهرخودرو سخت است. پرسپولیس هم که تیم فینالیست آسیا است و بازی در تهران سخت است اما چیزی که وجود دارد این است تیم ما شرایط خوبی دارد. البته در چند روز گذشته چند بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم و چند مصدوم داشتیم و اما به تیم‌مان ایمان و اعتقاد داریم و امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم.

 

او درباره خط دفاعی مستحکم پرسپولیس و گل نخوردن این تیم در سه بازی گذشته گفت: شانس در فوتبال همیشه دخیل است و بعضی موقع‌ها توپ‌هایی منجر به گل می‌شوند که اصلا کسی فکرش را نمی‌کند. بعضی‌ موقع‌ها هم ساده ترین توپ‌ها را از دست می‌دهید و اتفاقات و قشنگی فوتبال به همین لحظاتش است. در بازی گذشته هم دیدید که در دقایق آخر آن اتفاق برای ما افتاد.

 

نوازی اضافه کرد:‌ حق‌مان در بازی گذشته پنالتی نبود و چیزی که داور انجام داده بود و هرچه هم اعتراض کنید بر نمی‌گردد اما به هر حال شرایط فوتبال برای همه یکسان است و هر تیمی که از موقعیت‌هایش و انسجام تیمی‌اش استفاده‌ کند، می‌تواند نتیجه بگیرد و به نظر من فوتبال شانس است.

 

مربی شهرخودرو درباره غیبت رحمتی مقابل پرسپولیس گفت: در نبود او من کنار زمین هستم. این مسائل پیش می‌آید و در بازی گذشته بگو مگویی بین رحمتی و داور بازی پیش آمد که داو تصمیم گرفت او را اخراج کند. هر چیزی که او تصمیم بگیرد انجام می‌دهیم.

 

او درباره مصدومان شهرخودرو گفت: فکر نمی‌کنم قاسمی نژاد برسد چرا که او از ناحیه ران پا کمی مشکل دارد. فرشاد فرجی هم مصدوم است اما امیدوارم به بازی ‌برسد. ما در این سه بازی بازیکنان‌مان را کامل در اختیار نداشتیم و امیدوارم که بتوانیم از این بازی و بازی بعد آن‌ها را در اختیار داشته باشیم تا نام شهرخودرو و استان خراسان را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: