کد خبر: ۸۲۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
تعداد بازدید: ۴۷۷
احمد نوراللهی بعد از دیدار پرسپولیس مقابل شهر خودرو گفت: پرسپولیس مانند سه سال قبل دوباره برمی‌ گردد.
قول بزرگ نوراللهی به هواداران پرسپولیس بعد از شکست تلخ برابر شهرخودروبه گزارش خبرداغ،  بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز خیلی خوب بازی کردیم و مستحق باخت نبودیم، اما گل بدی را در دقیقه نود دریافت کردیم.

 

احمد نوراللهی پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل شهرخودرو در هفتم ششم لیگ برتر فوتبال گفت:

امروز خیلی خوب بازی کردیم و مستحق شکست نبودیم، اما در دقیقه نود گل بدی خوردیم و سه امتیاز حساس را از دست دادیم.

 

وی ادامه داد: شرمنده هواداران هستیم، اما امروز خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. نظم تاکتیکی و تیمی خوبی داشتیم و مساوی عادلانه‌تر بود.

 

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست مقابل مدعیان مانند تراکتور، سپاهان و شهرخودرو گفت: متأسفانه سه بازی رو در رو را واگذار کردیم. شرایط خوبی نداریم و باید بیشتر تلاش کنیم و ریکاوری روحی و بدنی خوبی داشته باشیم تا در ادامه لیگ موفق شویم. از هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم و مطمئن باشند این پرسپولیس مانند پرسپولیس سه سال قبل دوباره برمی‌ گردد. این قول را می‌دهم تمام بچه‌ها برای بازگشت به روزهای خوب همدل شوند.

 

نوراللهی درباره تغییرات زیاد در ترکیب تیم پرسپولیس و عدم ثبات بازیکنان اظهار داشت: بازیکنان خوبی داریم، امروز هم واقعاً خوب بازی کردیم و نظم تیمی خوبی داشتیم. امیدوارم هر چه زودتر به شرایط آرمانی برگردیم و مصدومان و محرومانمان زودتر به تیم اضافه شوند تا دوباره همان پرسپولیس همیشگی شویم.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: