کد خبر: ۸۷۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۳۰۶
خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم دو هزار و ۸۶۵میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت محصولات شیمیایی به ثبت رسید و همچنین سهام سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین ۳۱۲میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ سنگینی قابل توجه صفوف خریدبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود چهار هزار و ۲۱۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۳۴۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۸۶۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «تاپیکو، «شستا» و «شغدیر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین حدود ۳۱۲میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «فوکا»، «زشگزا» و «فاهواز» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۵۰۵میلیارد تومان (۳۶درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۷۴۰میلیارد تومان (۵۵درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۹۱نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۹نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شیر و گوشت زاگرس شهرکرد (زشگزا) به ۶.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۸۵۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۳۱۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «ماشین‌آلات و تجهیزات» با فشار فروش ۴۸میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۲۹ درصد از پنج هزار و ۵۵۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار و ۱۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۰۹درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۰هزار و ۶۶۰میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی روی آنها کلیک کنید

IMG_20201129_095940_031

IMG_20201129_095942_268

 

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: