کد خبر: ۸۷۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
تعداد بازدید: ۱۲۵
با گذشت بیش از ۱۰ روز از معرفی مدیر جدید آکادمی باشگاه استقلال، همچنان خبری از معارفه وی نیست تا شائبه‌ها در خصوص وی بیشتر شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، در روز ۲۸ آبان ماه بدون اینکه توضیحی در خصوص علل و دلایل برکناری سعید مراغه چیان مدیر پیشین این آکادمی داده شود، خبر انتصاب ناصر فریادشیران به عنوان مدیر آکادمی استقلال با صدور حکمی از سوی احمد مددی روی خروجی رسانه رسمی این باشگاه قرار گرفت.

بعد از آن بود که هجمه‌ای از انتقادات از سوی پیشکسوتان نسبت به این انتخاب آغاز شد و حتی بعضاً اعضای هیات امنای آکادمی هم نسبت به این انتخاب واکنش منفی نشان داده و مخالفت خود را در خصوص این انتخاب ابراز داشتند.

در حالی که قرار بود فریادشیران شنبه هفته گذشته با معارفه رسمی کارش را در این آکادمی آغاز کند، معارفه وی تا امروز به تعویق افتاده تا شائبه‌ها در خصوص کنار رفتن وی از این پست قبل از آغاز رسمی کار قوت گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: