کد خبر: ۸۷۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
تعداد بازدید: ۵۷۱
وزیر آموزش و پرورش گفت: به دانشگاه فرهنگیان اجازه دادیم آنجا که خودش ظرفیت دارد از ظرفیت خودش و آنجا که ظرفیتش کم است، از ظرفیت سایر دانشگاه‌ها استفاده کند و هر کسی که به طریق دیگری با ما همکاری می‌کند، می‌تواند از این مسیر به ما بپیوندد.

روش‌های مختلف استخدام در آموزش و پرورشبه گزارش خبرداغ به نقل از  اقتصادآنلاین، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش گفت: درباره نیروی جدید به آموزش و پرورش در طی سال‌های گذشته یک مسیرهای متنوعی ایجاد شده است که این مسیرها هم ما را به مشکل و زحمت می‌انداخت و هم افراد را به زحمت می‌انداخت. یعنی توقعاتی شکل می‌گرفت که افراد انتظار استخدام داشتند و محدودیت‌های استخدامی وجود داشت.

ما باید پیرامون خودمان را منظم کنیم تا معلم با عشق و انگیزه سرکار بیاید. بر اساس قانون موظف بودیم همه کسانی که تا قبل از 91 آمدند و به شکلی در آموزش و پرورش کار کردند، تعیین تکلیف کنیم، همه را تعیین تکلیف کردیم؛ برخی را امسال استخدام کردیم و بخشی هم سال آینده استخدام می‌شوند و همه تعهداتی که نسبت به معلمین تا قبل از سال 91 داریم، پاسخ دادیم. 

بیشتر بخوانید: 

رتبه بندی معلمان امسال اجرا نمی‌شود؟!

برای پس از آن هم مصوبه‌ای را در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رساندیم که از این به بعد افرادی که می‌خواهند در آموزش و پرورش استخدام  شوند مسیر استخدام آنها در دانشگاه فرهنگیان است.

 

به دانشگاه فرهنگیان هم اجازه دادیم، آنجا که خودش ظرفیت دارد از ظرفیت خودش و آنجا که ظرفیتش کم است، از ظرفیت سایر دانشگاه‌ها استفاده کند و هر کسی که به طریق دیگری با ما همکاری می‌کند، می‌تواند از این مسیر به ما بپیوندد. 

و آن سال‌هایی که با ما همکاری کرده است به حداکثر سن آنها برای شرکت در آزمون‌های دانشگاه فرهنگیان اضافه می‌شود بنابراین مسیر آنها روشن شد و مشکلی نیست. 

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: