کد خبر: ۸۷۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
تعداد بازدید: ۲۸۴
تیم ملی بسکتبال ایران که برای برگزاری دو مسابقه از مرحله دوم انتخابی جام آسیا به قطر سفر کرده است امروز در اولین مسابقه برابر تیم عربستان قرار می‌گیرد.

ملی پوشان بسکتبال برای صعود می‌جنگندبه گزارش خبرداغ ، ملی پوشان در حالی در دوحه ساعت ۱۶:۳۰ برابر عربستان قرار می‌گیرند که ارسلان کاظمی (به دلیل برخی مسایل حاشیه‌ای) / حامد حدادی (اشتغال در لیگ چین بخوانید برخی اختلافات) و صمد نیکخواه بهرامی (طی کردن دوران نقاهت بیماری کرونا) همراه تیم نیستند.


مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال محمد ترابی/محمد جمشیدی/محمد حسن زاده/حامدحسین زاده/سعید داورپناه/مایک رستم پور/آرمان زنگنه/آرون گرامی پور/سجاد مشایخی/میثم میرزایی/سیناواحدی و بهنام یخچالی رابا خود برای حضور در پنجره دوم انتخابی جام آسیا به دوحه برده است.


از میان بازیکنانی که پس از برگزاری دو هفته رقابت‌های لیگ به تیم ملی دعوت شده اند بهنام یخچالی شاغل در تیم روستوک آلمان که عملکرد خوبی هم داشته می‌تواند یکی از نقاط قوت ما در پست گارد و یا یک خواهد بود.


تیم ملی بسکتبال ایران پیش از این مرحله در دو مسابقه قبلی خود در این چارچوب با دو پیروزی در صدر گروه پنجم (E) قرار دارد و در صورت پیروزی برابر تیم‌های عربستان (امروز) و سوریه (پس فردا) به مرحله بعد صعود خواهد کرد در این گروه به ترتیب سوریه عربستان و قطر در جایگاه دوم تا چهارم جدول قرار دارند.


رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال ایران که همراه تیم ملی بسکتبال به دوحه سفر کرده است می‌گوید هر چند عربستان چند بازیکنان خارجی تبعه کرده است و سوریه هم از سرمربی آمریکایی بهره می‌برد قدرت تیم ملی بسکتبال ایران فراتر از آسیاست و امیدواریم با دو پیروزی به مرحله بعد صعود کنیم.


نبود ارسلان کاظمی در پست چهار / حامد حدادی در پست پنج و صمد نیکخواه بهرامی در پست سه می‌تواند فرصت مناسبی در اختیار بازیکنان جوان و پشتوانه تیم ملی بسکتبال قرار دهد.

جام نیوز
 
 
 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: