کد خبر: ۸۷۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید: ۲۹۳
اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان صنعت فولاد کرمان با ارسال نامه ای خطاب به وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از او برای تحقق همسان‌سازی حقوق و پرداخت مطالبات بازنشستگان فولاد، تشکر و قدردانی کردند.

قدردانی بازنشستگان فولاد کرمان از وزیر کار برای اجرای همسان‌سازی حقوق و پرداخت مطالبات بازنشستگانبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان صنعت فولاد کرمان در نامه‌ای خطاب به محمد شریعتداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از همسان‌سازی حقوق و پرداخت مطالبات بازنشستگان فولاد قدردانی کردند.

در این نامه خطاب به وزیر کار آمده است:

من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر اللّه عزّوجلّ

به مصداق حدیث بالا وبه نمایندگی از پانزده هزار بازنشسته شرکت ذغال سنگ کرمان لازم می‌دانیم مراتب تشکر و قدردانی خود را به پاس پیگیری مداوم و دستور اجرائی شدن امر همسان‌سازی بازنشستگان صندوق فولاد مبذول داشته‌اید، ابراز داریم.

بی‌شک اقدام خداپسندانه آن مقام معزز در جهت متناسب‌سازی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق فولاد در شرایط فعلی از ذهن‌ها بیرون نمی‌رود و قدردان آن خواهیم بود.

جناب آقای وزیر دستور شجاعانه و مدبرانه آنجناب برای تحقق این دو مهم (متناسب‌سازی و همسان‌سازی) همچنین پرداخت معوقات پس از سال‌ها تعلیق موجب رضایت‌مندی حداکثری بازنشستگان فولاد گردیده و بر کسی نیز پوشیده نیست.

از خداوند متعال سربلندی نظام جمهموری اسلامی و موفقیت روزافزون آن وزیر پر تلاش و انقلابی را خواستاریم.

ضمنا جادارد از تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی دکتر مسرور (مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد) در جهت تحقق امر همسان‌سازی تشکر و قدردانی کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: