کد خبر: ۸۷۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۲۶۰
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در نخستین ساعت بازار ۰.۷درصد رشد داشت، شاخص هم‌وزن نیز ۰.۷درصد صعود کرد.

نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات/ شاخص کل، هفته جدید را مثبت آغاز کردبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۹هزار و ۲۰۰واحدی (۰.۷درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۶هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با افزایش ۰.۷درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۲۶۴نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و۹۶نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۴۷میلیارد تومان نقدینگی وارد بازار کردند. نمادهای «شستا»، «خودرو»، «خساپا»، «شپنا»، «فملی»، «فولاد» و «شبندر» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد های «بپیوند»، «وسپهر»، «دی»، «تلیسه»، «زملارد»، «پیزد» و «شاروم» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

 

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع تقریبا به چهار هزار و ۶۰۰میلیارد تومان رسید.

 

TSR Watermark - 2

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: