کد خبر: ۸۷۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۴۹
گروه «کتائب حزب‌الله» عراق تاکید کرد که همکاری میان عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی در ترور دانشمند هسته‌ای ایران، آنها را در معرض انتقام قرار می‌دهد و باید بهای گزافی برای این جنایت بپردازند.

محور صهیونیستی، سعودی-آمریکایی باید بهای گزافی بپردازدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، گروه «کتائب حزب‌الله» عراق طی بیانیه‌ای تاکید کرد که همکاری میان عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی در ترور شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای ایران، آنها را در معرض انتقام قرار می‌دهد و باید بهای گزافی برای این جنایت بپردازند.

در این بیانیه با تاکید بر این‌که جنایت ترور شهید فخری‌زاده، ظرفیت علمی ملت‌های اسلامی را هدف قرار داده است، تصریح شده است که سابقه کیفری محور صهیونیستی، سعودی-آمریکایی سنگین شده است و آنها باید برای این جنایت بهای سنگینی پرداخت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: