کد خبر: ۸۷۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
تعداد بازدید: ۹۴۲
بر اساس ماده 47 قانون مدیریت خدمات کشوری
آقای سجادی مدیرعامل جدید صندوق ضمانت صادرات بر اساس ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری امکان گرفتن پست از طریق وزارت صمت ندارد.

ممنوعیت قانونی تصدی سمت مدیرعاملی صندوق ضمانت صادرات توسط عبدالله سجادی جاغرقبه گزارش خبرداغ به نقل از بولتن نیوز ، روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه با حکم علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت معدن و تجارت عبدالله سجادی جاغرق، داماد یکی از مدیران ارشد سابق نظام و با مدرک علوم ارتباطات به ریاست هیات مدیره و مدیر عاملی صندوق ضمانت صادرات ایران منصوب شد.


فارغ از آنکه چرا یک نفر با تحصیلات علوم ارتباطات جایگزین یک نفر با دکترای فاینس از فرانسه شده است ذکر این نکته مهم است که آقای سجادی مدیرعامل جدید صندوق ضمانت صادرات بر اساس ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری امکان گرفتن پست ندارد.


بر اساس قانون به‌کارگیری کارمندان شرکتها و موسسات غیر دولتی برای انجام تمام یا بخشی از وظایف و اختیارات پست های سازمانی دستگاه های اجرائی تحت هر عنوان ممنوع می باشد


بر این اساس به نظر می رسد وزیر محترم صمت باید از بخش حقوقی خود سوال کند بر اساس کدام ضوابط اجازه این کار داده شده است و در صورت تخلف بهتر است اقدام بایسته صورت گیرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: