کد خبر: ۸۷۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۱۹۶
نماد «خودرو» در آخرین روز معاملاتی هفته با جابجایی سه میلیارد و ۵۰۰میلیون برگه سهم و ثبت قیمت پایانی ۴,۰۶۰ریال، رشدی سه درصدی را تجربه کرد.

رشد سهام ایران خودرو برای دومین روز متوالی/ صف خرید «خودرو» پایدار نبودبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین - سهیل بانی؛ سهام شرکت ایران خودرو در پایان چهارمین روز معاملاتی هفته با رشدی سه درصدی، قیمت پایانی ۴,۰۶۰ریال را ثبت کرد و به مسیر صعودی‌اش ادامه داد. 

ارزش معاملات سهام شرکت ایران خودرو در پایان معاملات بورس امروز، بیش از هزار و ۴۲۰میلیارد تومان ثبت شد. حجم معاملات نماد خودرو به رقم سه میلیارد و ۵۰۰میلیون رسید که این عدد بیش از دو برابر میانگین حجم ماه این نماد است. از این تعداد، حدود سه میلیارد و ۴۴۰میلیون برگه سهم معادل ۹۸درصد را حقیقی‌ها و حدود ۶۴میلیون برگه سهم معادل دو درصد را کدهای حقوقی خریدند. در سویی دیگر اشخاص حقیقی فروشنده ۹۳درصد از سهام ایران خودرو بودند و حقوقی‌ها هفت درصد این سهام را فروختند.  

بیشتر بخوانید: 

سهامداران شستا بخوانند (۴آذر)/ صف فروش شستا از ۱۲۵میلیون عبور کرد

نماد «خودرو» در ابتدای معاملات امروز صف خرید تشکیل داد اما در همان ساعت ابتدایی این صف فرو ریخت تا قیمت این نماد در آخرین معاملات امروز ۳,۹۶۰ریال ثبت شود که این عدد نسبت به روز گذشته ۰.۵درصد افزایش یافته است.

 

خودرو

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: