کد خبر: ۸۷۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۱۹۴
ابوالفضل رزاق‌پور مدافع - هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد که آن‌ها در تهران دنبال شکست دادن استقلال هستند.

با احترام به استقلال در تهران دنبال برد هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: ابوالفضل رزاق‌پور مدافع - هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد که آنها در تهران دنبال شکست دادن استقلال هستند.

ابوالفضل رزاق‌پور درباره وضعیت تیمش در آستانه بازی با ماشین‌سازی گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد، ولی حیف شد که در بازی قبلی برابر ذوب‌آهن در دقایق آخر گل خوردیم و از رسیدن به برد محروم شدیم. ما سوار بازی بودیم، هر چند که 10 نفره شدن ذوب‌آهن نیز تأثیرگذار بود، ولی ما اصلاً دوست نداشتیم این اتفاق رخ دهد، چون آنها بعد از 10 نفره شدن عقب‌نشینی کردند و این کار ما را سخت کرد.

وی ادامه داد: نمایش ما در این بازی باعث شد تا نسبت به آینده امیدوارتر شویم. ما تیم جوانی هستیم و خیلی از بازیکنان برای اولین بار است که بازی در لیگ برتر را تجربه می‌کنند. آنها نیاز به زمان دارند تا با این فضا آشنا شوند. ما می‌خواهیم ثابت کنیم که در لیگ برتر تیم ضعیفی نیستیم و حالا هم خودمان را برای بازی با استقلال آماده کرده‌ایم.

رزاق‌پور با بیان اینکه آنها برابر استقلال از پیش بازنده نیستند، تصریح کرد: استقلال تیم خوب و قابل احترامی است و بازی با این تیم در ورزشگاه آزادی برای هر تیمی سخت است، ولی ما هم می‌خواهیم پتانسیل و توان فنی خودمان را نشان دهیم به همین دلیل حتی در ورزشگاه آزادی هم دنبال برد هستیم. امیدوارم عملکرد خوبی در این بازی داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: