کد خبر: ۸۷۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۱۴۷
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: انگیزه ماشین سازی می تواند مشکل ساز شود.

انگیزه ماشین سازی می تواند مشکل ساز شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز سه شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ماشین سازی حاضر شد و ضمن تشریح شرایط استقلال، به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

فکری گفت: برای استقلال مسابقاتش فرقی ندارد. هر تیمی مقابل استقلال باشد، با انگیزه دو چندان بازی می‌کند. امیدوارم بازیکنان ما با تمام توان خود وارد مسابقه شوند و بازی خوبی انجام بدهند و برنده شویم.

وی افزود: ماشین سازی تیم خوبی است و مربی جوان و جسوری دارد. با انگیزه‌ای که دارند می‌توانند مشکل ساز شوند ولی امیدوارم فردا روز بچه‌های ما باشد و با توانایی خودشان وارد زمین شوند. امیدوارم در فضای خوب و سالم بازی خوبی انجام بدهیم و سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی استقلال درباره اتفاقات و حواشی بازی با فولاد تاکید کرد: در یک فرصت بهتر درباره بازی فولاد صحبت و مسائل را بازگو می‌کنم. در حال حاضر تمرکزمان روی بازی با ماشین سازی است. هر مسابقه برای ما مهم است. ان شاءالله بعد از این مسابقه در خدمت دوستان هستم.

فکری تصریح کرد: در بازی اول هم این اتفاق افتاده بود و چمن ورزشگاه کمی بلند بود. امیدوارم که برای بازی فردا چمن ورزشگاه آزادی کوتاه‌تر شود. چمن استاندارد است ولی امیدوارم آنقدر بلند نباشد که سرعت بازی و انرژی بازیکنان را بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: