کد خبر: ۸۷۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۱۴۶
سرپرست تیم فوتبال جوانان ایران گفت: می خواهیم با آمادگی بالا در مسابقات تاشکند حاضر شویم

تشریح اردوی تیم فوتبال جوانان برای حضور در تاشکندبه گزارش خبرداغ و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فراز فاطمی درباره برگزاری اردوی تیم فوتبال جوانان گفت: خوشبختانه طبق برنامه اردوی تیم جوانان از اول آذرماه آغاز شد و پس از دریافت نتایج تست کرونا تمرینات را شروع کردیم. شرایط خوبی در مرکز ملی فوتبال برای تیم فراهم شده و طبق خواسته کادر فنی از امکانات بخش‌های مختلف مجموعه از جمله پک و زمین‌های چمن طبیعی و مصنوعی در دو نوبت تمرینات صبح و بعد از ظهر استفاده می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال جوانان افزود: رعایت پروتکل‌ها از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است چون زمان زیادی تا شروع مسابقات نداریم و باید مراقب سلامتی بازیکنان تیم باشیم تا اردوها به صورت فشرده و با حضور تمامی نفرات برگزار شود. تمرینات در شرایط بسیار خوبی زیر نظر کادر فنی دنبال می‌شود و بازیکنان هم انگیزه زیادی دارند تا با آمادگی مناسب وارد رقابت‌های نهایی قهرمانی آسیا در تاشکند شوند. امیدواریم با حفظ تمرکز و آرامش تیم در این مقطع حساس و زمان کوتاه باقیمانده بتوانیم نتایج شایسته ای در این رقابت‌ها کسب کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: