کد خبر: ۸۷۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
تعداد بازدید: ۱۶۳
خط هافبک استقلال هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

درد جدید استقلال؛ فقر خلاقیت در مرکز زمینبه گزارش خبرداغ ، خط هافبک استقلال هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

 

استقلال روز گذشته در اهواز، بازی برده را مقابل فولاد در نهایت با باخت عوض کرد. باختی که باعث شد ضعف های تیم محمود فکری بیش از گذشته به چشم بیاید. ضعف هایی که در هفته اول هم تا حدودی خود را نشان داده بود اما پیروزی مقابل تیم تازه لیگ برتری شده مس رفسنجان، باعث شد تا چندان به آن توجه نشود.

 

استقلال در خط هافبک خود با مشکل بزرگی به نام خلاقیت و گره گشایی مواجه است. 4 بازیکن حاضر در مرکز زمین استقلال، در بازی روز گذشته تقریبا در انجام وظایف خود ناکام بودند و نتوانستند با کنترل بازی در مرکز زمین و همچنین ارسال توپ برای مهاجمین آبی، زمینه خلق موقعیت را برای این تیم فراهم کنند. استقلال دو مهاجم تیز و سرعتی در خط حمله خود دارد که اگر چندین توپ سالم به آن ها برسد، قطعا توانایی کنار زدن هر خط دفاعی و گشودن دروازه هر دروازه بانی را دارند اما خط هافبک استقلال در انجام این وظیفه چندان موفق عمل نکرد و نتوانست قایدی و مطهری را صاحب توپ کند.

 

آن ها همچنین نبردهای فیزیکی میانه میدان را هم چندان موفق پشت سر نگذاشتند تا در نهایت استقلال در روزی که گویی از وجود بازیکنان مرکزی اش در زمین بی بهره بود، بازی را به فولادی ببازد که با داشتن هافبک های پرتوان و جنگنده ای مثل پاتوسی و آبشک توانست در اکثر دقایق بازی و به ویژه بعد از گلی که عقب افتاد، بازی را به دست بگیرد و با کامبکی شیرین، تیم نه چندان سرحال فکری را بدرقه کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: