کد خبر: ۸۷۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
تعداد بازدید: ۲۰۲
هم زمان با آغاز تعطیلی دو هفته ای ستاد مقابله با کرونا، با دستور " محمدشریعتمداری" وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده ازمرکز تلفن 2500 صندوق بازنشستگی کشوری برای معاونت روابط کار با هدف پاسخگویی به سوالات جامعه هدف این معاونت تسریع شد .

با دستور شریعتمداری ؛ مرکز تلفن 2500 پاسخگوی سوالات حوزه روابط کار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، حاتم شاکرمی، معاون روابط کار با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برای حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به  ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری برای پاسخ به سوالات فنی این معاونت از جمله مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری فراهم شد .

شاکرمی خاطرنشان کرد : زیر ساخت این مرکز تلفن، فناوری اطلاعات بوده و از روش های قدیمی استفاده نشده است.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیح داد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مرکز اتصال به یکی از سرویس دهنده های اینترنتی کشور است .

وی یکی دیگر از ویژگی‌های این مرکز را انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در منزل دانست .

شاکرمی گفت : همچنین با توجه به ویژگی‌های این مرکز می توان بر حسب نوع خدمات و گستره کار، افراد پاسخگو را افزایش داد .

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بر این اساس زمینه آموزش ۱۰ نفر از اپراتورهای این مرکز بر اساس تنوع سوالات در حوزه‌های مختلف روابط کار به خصوص حوزه جبران خدمت مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری مهیا شده است.

شاکرمی خاطرنشان کرد: این اپراتورها بعد از آموزش توسط کارشناسان حوزه روابط کار ، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به جامعه هدف حوزه روابط کارهستند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: