کد خبر: ۸۷۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۲۱۴
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت کار خبر داد؛
در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر حضور یک سوم کارکنان در مناطق قرمز ، فعالیت هیات های تشخیص و حل اختلاف کار از اول تا 14 آذر ماه سال جاری به مدت دو هفته متوقف می شود.

توقف دوهفته ای فعالیت هیات های تشخیص و حل اختلاف در مناطق قرمزبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی حامد شمس رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، با اعلام این خبر افزود: اداره کل روابط کار و جبران خدمت به منظور اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و حفظ سلامت اعضای مراجع حل اختلاف با ارسال نامه ای به ادارات کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان ها از آنان خواست هیات های تشخیص و حل اختلاف کار، از 1 تا 14 آذرماه سال جاری در شهرهای مناطق قرمز ، فعالیت خود را متوقف کنند.
شمس تصریح کرد: به پرونده های متوقف شده بعد از این تاریخ در وقت فوق العاده رسیدگی خواهد شد.
وی همچنین گفت: پس از پایان 14روز، تمدید این دوره تابع سیاست های اتخاذ شده خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: